نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در سه شنبه 19 آبان 1394
بازدید : 806
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای ناقـــــــوس آندرتیکر به صدا درامد ، تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

 

( آندرتیکر وارد سالن شد و به سمت رینگ حرکت کرد ) ( آندرتیکر وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

آندرتیکر :

امشب ، اومدم تا پرده از اتفاقات گذشته بردارم. من برای رسیدن به هدفی که از 3 ماه پیش شروع کردم ، به خودم اعتماد کامل دارم. اما باتیستا و رندی اورتون به خودشون هم اعتماد ندارن و هدف مبهمی پیش می برن. من سایه اونارو تعقیب میکنم...سوروایورسریس و نایت آف چمپیونز اورتون و باتیستا رو شکــار کردم. اما شکــار اصلـی ، در قفس هل این ا سل رخ میده...

اونا ، هیچ تصوری نمیتونن از جهنم در قفس داشته باشن چون برای اولین باره پا توی این جهنم میزارن. اما این جهنم قابل توصیف نیست ، چون تنها کسی که سالم از این قفس بیرون میاد کسی هست که راه نجات رو بلد باشه. رندی اورتن و باتیستا ، شب های شومی رو پشت سر میگذارن...این خفت و ذلالت تا پایان هل این ا سل ، توی وجود اونا باقی خواهد بود...

من برگشتم ؛ برای پرده برداشتن از یک حقیقت !

( آندرتیکر زانو زد و مقابل میزی که روبروی او بود نشست )

( پرومو در حالیکه تم سانگ آندرتیکر زده شده بود به اتمام رسید )

مسابقه اول

نویل و سزارو vs دین امبروز و بیگشو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا نویل و دین امبروز درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( بیگشو و سزارو در رینگ بودند ، سزارو از گردن بیگشو گرفت و قصد داشت سوپلکس رو روی او انجام بده )

( بیگشو مانع سزارو شد و او را به عقب هل داد )

 

( سپس به سمت سزارو دوید و کلوزلاین سنگینی روی او اجرا کرد )

( بیگشو گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام بیگ رایت هند شد ، سزارو کم کم در حال بلند شدن بود )

( بیگشو به سمت سزارو رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( در حین اجرا سزارو جاخالی داد ) ( سزارو از پشت بیگشو را به سمت دین امبروز هل داد )

( بیگشو به دین امبروز برخورد کرد ، داور امبروز را برای حضور در رینگ اعلام کرد )

( دین امبروز وارد رینگ شد و قصد داشت به سزارو حمله کنه ، سزارو بدل کرد ، سپس سوپلکس سنگینی روی امبروز انجام داد )

( سزارو به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی امبروز بپره )

( در حین پریدن دین امبروز جاخالی داد و سزارو نقش بر زمین شد )

( سزارو رینگ را ترک کرد )

( دین امبروز به سمت سزارو دوید و از داخل رینگ به روی او در خارج از رینگ پرید )

( امبروز و سزارو در خارج از رینگ درگیر بودند )

( بیگشو به کمک امبروز آمد و با سزارو درگیر شد ) ( امبروز و بیگشو هردو در حال آسیب زدن به سزارو بودند )

( ناگهان آدرین نویل از داخل رینگ به روی بیگشو  و امبروز در خارج از رینگ پرید )

( بیگشو و امبروز نقش بر زمین شدند )

( سزارو و دین امبروز هردو وارد رینگ شدند ، امبروز از فرصت استفاده کرد و قصد داشت فینیشر خودش رو روی سزارو انجام بده )

( سزارو فینیشر امبروز را تبدیل به رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: نویل و سزارو ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) 

( تریپل ایچ و استفانی مکمن در بک استیج در حال صحبت کردن در رابطه با هل این ا سل بودند )

( راک با تشویق شدید تماشاگران آمد و کنار تریپل ایچ ایستاد )

راکـ :

شاید کار تو با جان سینا تموم شده باشه اما کار من با تو هنوز شروع نشده که بخواد تموم بشه.بعد از اینکه جان سینا رو سرجاش نشوندم ، نوبت به تو میرسه.

تریپل ایچ :

تو 4 ماه با کمپانی پی پر ویو من قرارداد بستی و اولین ماه رو با یه باخت حقیرانه پشت سر گذاشتی. دومی رو هم در هل این ا سل مقابل سینا شکست میخوری. و ماه سوم و چهارم هم از ترس بی آبرویی بهتره خودت کمپانی رو ترک کنی چون میتونم به تو این اطمینان رو بدم وقتی تو در مقابل شانسی نداری ، در مقابل من به هیچ وجه شانس نداری. بهتره خودت رو برای آینده آماده کنی راکـ...

مسابقه دوم

بد نیوز برت vs جک سواگر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جک سواگر و بد نیوز درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( بد نیوز سوپلکس سنگینی روی جک سواگر اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام فینیشر روی سواگر شد )

( جک سواگر کم کم بلند شد )

( بد نیوز به سمت جکسواگر دوید و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( در حین اجرا جک سواگر جاخالی داد ) ( جک سواگر از پاهای بد نیوز گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او اجرا کرد )

( بد نیوز به سرعت دستانش را به طناب رینگ رساند )

( داور به جک سواگر اخطار داد تا بد نیوز را رها کند ) ( در حالیکه حواس جک سواگر به داور پرت شده بود )

( ناگهان بد نیوز بلند شد )

( سپس فینیشر خودش رو روی جک سواگر اجرا کرد ) 

 

3...2...1

برنده مسابقه: بد نیوز برت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( صـــــــــدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق و بو تماشاگران وارد رینگ شد )

( سینا میکروفون را در دست گرفت )

 

جان سینا :

نمیدونم از کجا شروع کنم در شو راو قبل نایت اف چمپین راک گفت من با اتوریتی همکاری میکنم....راک اگر من با اتوریتی همکاری میکردم در تی ال سی به کمک تیرپل اچ میرفتم نه استون کلد من برای برقراری عدالت بارها تلاش کردم و بیشتر موارد رو هم موفق شدم... تو اگر واقعا به کمپانی و عدالت اهمیت میدی در تی ال سی کجا بودی؟ وقتی استون کلد بهت نیاز داشت چرا به همراه بقیه کشتیگیران فیس برای کمک نیومدی؟ من یک بار باعث برکناری تیرپل اچ و برقرای عدالت شدم ولی تو حتی یک بار هم جلوی بی عدالتی رو نگرفتی...

من در کریرم قهرمان کمربند سنگین وزن و دبلیو دبلیو ای شدم ولی تو تا حالا حتی این کمربندها رو لمس هم نکردی...من و امثال من مدت ها در این کمپانی تلاش کریدم برای برقراری عدالت و تو یه شبه اومدی و میخوای کار همه مارو به تنهایی ادمه بدی...این چیزی رو جز خودخواهی تو نشون نمیده.راک تو باید یاد بگیری جلوی دهنت رو بگیری اگر تو شو راو اون دهن گشادت رو میبستی در نایت اف چمپین به راحتی تیرپل اچ و شان مایکلز رو شکست میدادیم.من به مدت 4 ماه مدیر این کمپانی بودم و در اون 4ماه هیچ استاری اخراج نشده من و راک هدف مشترکی داریم ولی هرکدوم میخوایم به شیوه خودمون اون هدف رو دنبال کنیم و من و راک نمیتونیم با هم کنار بیاییم...شاید راکـ غیر مستقیم من رو برای هل این ا سل چلینج کرده...من هیچ ترسی از اون مسابقه ندارم !

من کسی بودم که جلوی نکسز ایستادم و حالا که نکسز نابود شده راک برگشته...راک میتونست زودتر از این ها بیاد ولی نیومد چون از نکسز وحشت داشت...راک اگر از نکسز وحشت نداشت در سوایورسریس به تیم استون کلد ملحق میشد ولی راک مثل یه ترسو رفت و توی سوراخ موش قایم شد و حالا که نکسزی وجود نداره اومده و حرف از عدالت میزنه من کسی بودم که وقتی مارک هنری به همه استار ها حمله میکرد و به اون ها 5 فینیشر میزد برگشتم و جلوی هنری ایستادم... من کسی بودم که وقتی شان مایکلز خواست نفر اخر رویال رامبل وارد بشه جلوش ایستادم و تو کسی هستی که همیشه فرار کرده و حالا که نه نکسزی وجود داره نه تیم قدرت مندی برگشته و میخواد عدالت برقرار کنه.

من و راک قرار گذاشتیم بعد از شکست تیرپل اچ و شان مایکلز مقابل هم قرار بگیریم ولی راک بخاطر یه اتفاق مثل بچه ها رفتار کرد و با فینیشری که به من زد باعث شد در همون نایت اف چمپین با هم دشمن بشیم راک تو اصلا یادت میاد اخرین مسابقه ای که پیروز شدی کی بود؟ تو هم یه بازنده ای مثل شان مایکلزی من دوست نداشتم در نایت اف چمپین با هم دشمن بشیم ولی تو با رفتار بچه گانه خودت باعث شدی با هم درگیر بشیم و این تو بودی که فرصت پیروزی رو به تیرپل اچ و مایکلز دادی ما قرار گذاشتیم در هل این ا سل مقابل هم قرار بگیریم میخوام ببینم اینقدر مرد هستی و سر حرفت هستی که تو هل این ا سل مقابل من قرار بگیری یا نه...

( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد ، تریپل ایچ و استفانی مکمن با بو شدید تماشاگران وارد سالن شدند )

( تریپل ایچ و استفانی مکمن وارد رینگ شدند و مقابل جان سینا ایستادند )

تریپل ایچ :

جان...بعد از نایت آف چمپیونز انتظار داشتم شب بعدش کمی هم در مورد اسفالت شدن دهنت توسط من صحبت کنی اما تو خیلی راحت همه چی رو می پیچونی و میخوای خیلی سریع باختت رو در نایت آف چمپیونز به فراموشی بسپری. این چیز عجیبی نیست شخصیت تو دقیقا همین جوره تو هرچیزی رو که علیهت باشه خیلی زود از بین می بری. اما بزار من به همه یاد آوری کنم بین من و تو توی این 3 ماه چی گذشت...من کسی که بودم که پس از دزدیده شدن مدیریتم توسط استون کلد ، و پس از آسیب دیدن همسرم توسط نکسز ، برگشتم و هم از استون کلد مدیریت رو پس گرفتم و هم سی ام پانک و نکسز رو از هم پاشوندم. بعد از سوروایورسریس تو ادعا کردی که باخت ناعادلانه ای مقابل من در سوروایورسریس داشتی پس یک بار دیگه مقابل من در سامرسلم قرار گرفتی اما چی شد ؟ عدالت اجرا شد ؟ نه...راکـ به کمک تو اومد و باعث برد تو در سامرسلم شد.

این کمک دوستانه راکـ تو دهنت مزه کرد و تیمی رو با راکـ تشکیل دادی و مقابل من با کسی که بهش اعتماد نداشتم قرار گرفتید و در نهایت یک باخت عادلانه مقابل من داشتید و متوجه شدید عدالت یعنی چیزی که من برقرارش کردم نه چیزی که شما دنبالشید. ماجرای من و تو تموم شده جان و تو حالا ماجرای جدیدی با راکـ داری. با راکـ توی هل این ا سل مسابقه داری چون هردو شما بدنبال خرافات هستید. من از همین الان ، رسمـــا این مسابقه رو در قفــس هل این اسل به ثبت میرسونم...

( تماشاگران به شدت تشویق کردند )

من امشب اومدم تا یه فرصت قهرمانی به تو بدم جان...نه فقط به تو. تو ، سث رولینز ، رایبک و باتیستا !! این مسابقه به درخواست استفانی به ثبت رسیده. استفانی میخواد به تو یه فرصت برای قهرمانی بدیم تا شاید بتونی با اعتماد به ما از استوری با راکـ خلاص بشی و به استوری با باتیستا ، اورتون و آندرتیکر بپیوندی...اونم به کمک ما...

( تریپل ایچ دستش را به سمت جان سینا دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( جان سینا عقب رفت و با تریپل ایچ دست نداد )

تریپل ایچ :

میدونستم قبول نمیکنی...در هر حال این فرصتی هست که به خاطر استفانی دارم به تو میدم.امشب شانس قهرمان شدن داری....شانس یه بازنده همیشگی رو هم داری ! شب خوبی داشته باشی جان...

( سث رولینز ، رایبک و باتیستا به ترتیب وارد و آماده شروع مسابقه شدند )

مسابقه سوم

#1contender Match For Myppv Championship

( برنده مسابقه ، مین اونت امشب به مصاف رندی اورتون سر کمربند مای پی پر ویو خواهد رفت )

جان سینا vs رایبک vs سث رولینز vs باتیستا

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جان سینا با باتیستا و رایبک با سث رولینز درگیر شد )

3 دقیقه بعد...

( رایبک سوپلکس سنگینی روی باتیستا انجام داد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و منتظر بلند شدن باتیستا شد )

( باتیستا کم کم بلند شد )

( رایبک به سمــــــــت باتیستا دوید و کلوزلاین سنگینی روی او اجرا کرد )

 ( رایبک آماده انجام شل شاک روی باتیستا شد ، جان سینا رایبک را از رینگ بیرون انداخت )

 

( سینا باتیستا را بلند کرد و قصد داشت aa رو روی او انجام بده ، باتیستا در حالیکه روی شانه های جان سینا بود ، طناب رینگ را محکم گرفت )

( سینا کنترل را از دست داد ، باتیستا و سینا هردو به خارج از رینگ افتادند )

( جان سینا و باتیستا در خارج از رینگ درگیر شدند )

( ناگهان سث رولینز از داخل رینگ به روی جان سینا و باتیستا در خارج از رینگ پرید ) ( سینا و باتیستا نقش بر زمین شدند )

( رولینز سینا را وارد رینگ کرد ) ( سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی جان سینا بپره )

( در حین پریدن جان سینا جاخالی داد و سث رولینز پخش بر زمین شد )

( ناگهان رایبک به سمت رولینز دوید )

( اسپـــــــــیر از رایبک بر روی رولینز )

( رایبک قصد داشت پین کنه ، ناگهان جان سینا از پاهای رایبک گرفت و stf رو روی او اجرا کرد )

( رایبک سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( در نهایت رایبک قصد داشت تسلیم بشه )

( ناگهان راکـ از زیر رینگ بیرون آمد و به جان سینا حمله کرد ) ( جان سینا رایبک را رها کرد )

( راکـ سینا را بلند کرد )

( سپس فینـــــــــــــیشر خودش رو روی سینا اجرا کرد )

( تماشاگران راکـ را تشویق کردند ، راکـ به سرعت رینگ را ترک کرد و از سالن خارج شد )

( رولینز و رایبک هردو در خارج از رینگ افتاده بودند )

( باتیستا از فرصت استفاده و جان سینا را بلند کرد )

( سپس باتیستا بمـــــــــــب رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: باتیستا ( 300+ سکه ) و ( حریف رندی اورتون در مین اونت امشب سر کمربند مای پی پر ویو )

بعد از اتمام مسابقه:

( جان سینا کم کم بلند شد و گوشه رینگ نشست )

( داورها به وضعیت جان سینا رسیدگی کردند ، سینا بابت دخالت راکـ در مسابقه به شدت عصبی بود )

( داور مسابقه دست باتیستا را به عنوان برنده مسابقه بالا گرفت ، مسابقه بین باتیستا و اورتون در مین اونت امشب سر کمربند مای پی پر ویو تبلیغ شد )

( باتیستا به بالای رینگ رفت و خوشحالی کرد )

( در حالیکه حواس باتیستا به تماشاگران پرت بود ، ناگهان اورتون از سالن به سرعت به سمت رینگ دوید و وارد رینگ شد )

( رندی اورتون دست هایش را به رینگ کوبید و منتظر برگشتن باتیستا شد )

( تماشاگران به شدت تشویق کردند )

( ناگهان باتیستا متوجه اورتون شد و به سمت اورتون رفت و قصد داشت به او حمله کنه )

( Rko از اورتون بر روی باتیستا !! ) ( تماشاگران رندی اورتون را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ اورتون زده شده بود و اورتون کمربند مای پی پر ویو را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مسابقه چهارم

دالف زیگلر vs کین

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، زیگلر و کین درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( زیگلر سابمیشن سنگینی روی گردن کین انجام داده بود ، کین زیگلر را بلند کرد و به گوشه رینگ کوبید )

( سپس به سمت زیگلر دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( زیگلر کراس بادی بسیار سنگینی به کین وارد کرد )

2...1

( کین در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( زیگلر به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی کین بپره )

( کین بلند شد )

( زیگلر از بالای رینگ به روی کین پرید ، کین نقش بر زمین شد )

...2...1

( کین مجدد کیک اوت کرد )

( زیگلر گوشه رینگ ایستاد و منتظر بلند شدن کین شد ، کین کم کم در حال بلند شدن بود )

( زیگلر به سمت کین رفت و قصد داشت زیگ زگ رو روی او انجام بده )

( کین بدل کرد )

 

( سپس از گردن زیگلر گرفت و چکسلم رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: کین ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

 

Hell In A Cell 2

Cm Punk Vs Goldberg Myppv Championship Match

 

( سی ام پانک ضربه لگد محکمی به سر گلدبرگ وارد کرد ، سپس از دست گلدبرگ فرار کرد )

( گلدبرگ به دنبال پانک دوید و او را گرفت ، سپس ضربه کلوزلاین سنگینی روی او انجام داد )

( گلدبرگ قصد داشت اسپیر رو در خارج از رینگ روی پانک اجرا کنه ، سی ام پانک جاخالی داد و گلدبرگ به دیواره بین تماشاگران اصابت کرد )

( سی ام پانک از قفس بالا رفت ، سپس بالای قفس ایستاد و به گلدبرگ خندید )

( گلدبرگ بلند شد ، سی ام پانک از گلدبرگ خواست تا به بالای قفس بیاد ) ( گلدبرگ از قفس بالا رفت )

( سی ام پانک و گلدبرگ بالای قفس ایستاده بودند ) ( سی ام پانک دیگر راه فراری نداشت )

( گلدبرگ به سی ام پانک خندید ، پانک به سمت گلدبرگ دوید ، ناگهان گلدبرگ اســــپیر سوم رو روی سی ام پانک اجرا کرد )

( گلدبرگ بالای قفس پانک را بلند کرد و Suplex سنگینی روی او انجام داد )

( اعضای نکسز از سالن به سمت قفس آمدند ) ( اعضای نکسز از قفس بالا رفتند و قصد داشتند به سی ام پانک کمک کنند )

( حواس گلدبرگ به اعضای نکسز پرت شده بود ، در برگشت سی ام پانک gts رو روی گلدبرگ انجام داد )

( اعضای نکسز به بالای قفس آمدند ) ( تمامی اعضای نکسز بالای قفس بودند ، سی ام پانک به اعضای نکسز دستور داد تا فینیشر خودشون رو روی گلدبرگ اجرا کنند )

( کفی کینگستن ، شیمس ، کرتیس اکسل و درو مک اینتایر فینیشر خودشون رو روی گلدبرگ در بالای قفس انجام دادند )

( اعضای نکسز گلدبرگ را به کناره قفس بردند ، سپس گلدبرگ را از بالای قفس به پایین پرتاب کردند  )

( گلدبرگ از بالای قفس روی میز گزارشگران افتاد ) (گلدبرگ روی میز گزارشگران خورد شد )

( داور به وضعیت گلدبرگ رسیدگی کرد و گلدبرگ قادر به بلند شدن نبود ) 

برنده مسابقه: سی ام پانک با کی او ( 2500+ سکه ) و ( همچنان قهرمان کمربند دبلیودبلیوای )

Main Event

Myppv Championship

رندی اورتون vs باتیستا سر کمربند پی پر ویو من

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، باتیستا بابت آر کی اویی که از رندی اورتون خورده بود عصبانی بود )

( اورتون و باتیستا فیس تو فیس شدند ) ( تماشاگران شعار Lets Go Batista...Rko را دادند )

( اورتون و باتیستا از یکدیگر فاصله گرفتند و دور تا دور رینگ چرخیدند )

( سپس درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( رندی از گردن باتیستا گرفته و سابمیشن سنگینی روی گردن او اجرا کرده بود ) ( باتیستا با تشویق تماشاگران به سختی دستانش را به طناب رینگ رساند )

( اورتون باتیستا را رها کرد ، داور اورتون را از باتیستا دور کرد )

( اورتون داور را کنار زد و به سمت باتیستا رفت و قصد داشت به او حمله کنه )

( اسپـــاین باســتر از باتیستا !! )

2...1

( اورتون در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( باتیستا رندی اورتون را از رینگ بیرون انداخت )

( گزارشگران از جای خود بلند شدند و به کنار رفتند ) ( باتیستا از گردن اورتون گرفت و او را به سمت صندلی گزارشگران پرتاب کرد )

( اورتون نقش بر زمین شد )

( باتیستا رندی را بلند و او را وارد رینگ کرد ) ( سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام اسپـیر روی اورتون شد )

( رندی بدل کرد )

( سپس backreaker رو روی باتیستا اجرا کرد )

( اورتون باتیستا را پشت طناب های رینگ انداخت و ddt رو روی او اجرا کرد ) ( سپس آماده انجام Rko شد )

( باتیستا بلند شد )

( اورتون از گردن باتیستا گرفت و قصد داشت rko رو انجام بده )

( باتیستا اورتون را به عقب هل داد )

( سپس اسپـــــــــــــــیر رو روی او اجرا کرد ) 

( باتیستا آماده انجام باتیستا بمب شد ، تماشاگران به شدت باتیستا را تشویق کردند )

( رندی کم کم بلند شد )

( باتیستا قصد داشت batista bomb رو روی اورتون انجام بده )

( صدای ناقـــــــــــــــــــــــوس آندرتیکر به صدا درامد )

( سالن تاریکـ شد ، تماشاگران به شدت تشویق کردند )

 .....

....

...

..

.

( آندرتیکــر روبروی باتیستا ایستاده بود ، باتیستا از دست آندرتیکر عصبانی شد )

( سپس ضربات مشت محکمی به سر تیکر وارد کرد )

( آندرتیکر باتیستا را به عقب هل داد ، سپس از گردن او گرفت )

( چکســــــــــــلم از آندرتیکر بر روی باتیستا !! )

برنده مسابقه: باتیستا ( با dq )

( تماشاگران اندرتیکر را تشویق کردند )

( رندی اورتون کم کم بلند شد ، آندرتیکر پشت سر اورتون برای انجام چکسلم ایستاده بود )

 ( اورتون بلند شد ، سپس آندرتیکر از گردن اورتون گرفت و چکســـــلم رو روی او اجرا کرد )

( اندرتیکر کنار باتیستا و اورتون نشست )

( شوء راء در حالیکه باتیستا و رندی اورتون نقش بر زمین شده بودند و آندرتیکر بالای سر آنها ایستاده بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین راکـ و جان سینا در قفس هل این ا سل در hell in a cell

ثبت مسابقه بین رندی اورتون ، باتیستا و اندرتیکر سر کمربند myppv در قفس هل این ا سل در hell in a cell

شدید شدن دشمنی راکـ و جان سینا

پایان شوء راء 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.